Istimewa JUN/JULAI!!

Istimewa JUN/JULAI!!
KATALOG KAY

Wednesday, July 11, 2012

Stok Raya Cheese Cheezy Wedges !!

 Assalamualaikum,

Nak iklan kejap boleh ya.. =)
ini.. stok serbuk Cheese Cheezy wedges dah sampai ni..
atau lebih dikenali.. Jalapeno Cheese

Kali ni order lebih sikit sebab banyak permintaan untuk persediaan raya katanya, walaupun puasa pun belum.. tapi beli siap siap.. nanti hari2 terakhir dekat raya.. takdala rasa sangat perbelanjaan untuk hari Raya..

memang betul..
Raya tahun sudah.. semasa di kampung menu kentang goreng/wedges bersama sos cheese ini memang mendapat sambutan untuk rumah terbuka..
yelah.. Hari raya, menu kat mana2 pun mesti sama kan..
jadi orang nak cari makan yang ringan2 je..
tapi kalau dah makan banyak...., jadi berat jugak! hehehe
so berhati hati pada yang sedang berdiet laa... huhu


Boleh dimakan dengan  wedges, kentang goreng, nugget, keropok atau makanan ringan yang lain!
 
Caranya mudah,:
~Cuma campur 1 bahagian serbuk cheese dan 2 bahagian air panas.. 
~ gaul rata dan sedia untuk dimakan
Harga : 200gm (1 pek) = RM 12.90 
Harga :500gm (1pek) = RM 25.90 (stok habis)
 (jika termasuk kos penghantaran);
 200gm (1 pek) =  RM 15 
Untuk membuat pesanan boleh sms ke : 0195173459, atau emelkan pada
Sila maklumkan bank yang senang untuk anda bank-in kan wang, samada Mbb/ CIMB/ Bank Islam.
Pesanan anda akan dilayan seberapa segera.
terima kasih  atas segala sokongan
dan selamat berbelanja dengan gembiranya di Katalog Kay..

1 comment:

Kakzakie said...

Kakak macam nak beli dah Kella. Nak tanya dulu dgn anak-anak.